.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح ساختمان جدید شعبه آیت ا... لائینی موسسه مهر نكا
افتتاح ساختمان جدید شعبه آیت ا... لائینی موسسه مهر نكا

ساختمان جدید شعبه آیت ا... لائینی نکا با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش شمال نيوز، هدایت مديركل استان در مراسم افتتاح این شعبه، گفت: موسسات مالي و اعتباري زمينه‌ساز ارتقاي استانداردهاي سيستم هاي مالي و بانکداري در کشورهستند و مشتري مداري به عنوان محوراصلي کسب و کار آنان می باشد و علاوه بر آن توانستند با جذب نقدينگي به شيوه‌اي مطلوب، اين منابع را در مسير رونق و تقويت توليد در سطح ملي و منطقه‌اي به کار گيرند.

حسنعلي هدايت در مراسم افتتاح موسسه مهر شعبه آیت ا... لائینی نکا در سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، از موسسات مالي و اعتباري مهر به عنوان يکي از موفق‌ترين موسسات مالي و اعتباري در نظام پولي کشور نام برد و ابراز اميدواري کرد که با افتتاح اين شعبه در شهرستان نكا، مردم اين شهرستان نيز شاهد تداوم حضور تاثيرگذار موسسه مهر در اقتصاد مازندران باشند.

وي با تاکيد بر اينکه شهرستان نكا قابليت‌هاي فراواني در عرصه اقتصادي دارد، گفت: حضور موسسه مهر در اين شهرستان مي‌تواند دررشد و ارتقای اقتصادی و رفع مشکلات مردم این شهرستان تاثیرگذار باشد .

مديركل شعب استان مازندران خاطرنشان كرد: با استقبال پرشور مردم از ارائه خدمات بانكي موسسه مالي و اعتباري مهر، سالانه منابع مالي اين موسسه در حال افزايش است.

هدايت از ارائه خدمات نوين بانكي، اينترنت بانك، sms بانك، موبايل بانك، تلفن بانك، نهادينه كردن بازرسي و حسابرسي الكترونيك، رسيدگي و پاسخگويي سريع به شكايات مشتريان در امر مشتري مداري و از طريق سيستم‌هاي ارتباطي شامل ايميل، تلفن گويا، و مراجعه‌هاي حضوري خبر داد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.